  • 1. Data: 2009-02-11 14:31:19
    Temat: ifirma.pl - macie jakieś doświadczenia?
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Witam,

    Czy szanowni grupowicze mają jakieś doświadczenia z obsługą księgowości
    DG przy użyciu platformy ifirma.pl ?

    Zastanawiam się nad wykorzystaniem tego rozwiązania do prowadzenia
    księgowości.

    Jakieś doświadczenia?

    Pozdrawiam,
    BB

  • 2. Data: 2009-02-11 14:38:00
    Temat: Re: ifirma.pl - macie jakieś doświadczenia?
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Bad Behaviour" <b...@b...co.nz> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy użyciu platformy ifirma.pl ?
    >
    > Zastanawiam się nad wykorzystaniem tego rozwiązania do prowadzenia

    zaloz sobie konto firmowe w mbanku i popróbój 6 miesiecy za darmo

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 3. Data: 2009-02-11 14:54:34
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 11 luty 2009 15:31
    (autor Bad Behaviour
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <4992e137$1@news.home.net.pl>):
    > Jakieś doświadczenia?

    jesteś pewne, że chcesz dane swojej firmy powierzyć obcym?

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 4. Data: 2009-02-11 15:08:56
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Bad Behaviour wrote:
    > Jakieś doświadczenia?

    ja uzywalem.
    fajny support, dobra usluga, ale dwie wady:

    a) drogo
    b) po zaprzestaniu placenia dane masz tylko wydrukowane.

    kupilem sobie programik i sam rzezbie - spolka jawna, vat, kpir do tego
    jeden wspolnik ma osobna dzialalnosc.

    --
    bartek

  • 5. Data: 2009-02-12 13:32:22
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    bokomaru wrote:
    > kupilem sobie programik i sam rzezbie - spolka jawna, vat, kpir do tego
    > jeden wspolnik ma osobna dzialalnosc.

    A jaki program polecasz?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-02-13 09:28:28
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Bad Behaviour wrote:
    > A jaki program polecasz?

    uzywam taxmachine i jestem zadowolony.

    --
    bartek

  • 7. Data: 2009-04-06 15:39:57
    Od: "g...@g...com" <g...@g...com>

    On 11 Lut, 16:38, "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>
    wrote:
    > Użytkownik "Bad Behaviour" <b...@b...co.nz> napisał w
    wiadomościnews:4992e137$1@news.home.net.pl...

    > zaloz sobie konto firmowe w mbanku i popróbój 6 miesiecy za darmo

    Wyciagne z pytaniem - jakie sa roznice miedzy uzywaniem iFIrmy, a
    powierzeniem ksiegowosci do biura rachunkowego?
    Ile pracy wiecej trzeba wykonac? Podatnik Vat