  • 1. Data: 2003-08-11 17:01:51
    Temat: ile komputerow moge kupic??
    Od: "Leszek Gutkowski" <l...@p...onet.pl>

    czy co roku moge kupowac sobie komputer i odliczac w ramach celow
    edukacyjnych jesli jestem studentem??
    Na poczatku tego roku kupilem komputer stacjonarny i rozliczylem go na cele
    edukacyjne.
    Po nowym roku bede mial wieksza kwote do rozliczenia i dlatego chcialbym
    kupic sobie drugi komputer,
    ale notebooka,zwlaszcza ze bardzo przydalby mi sie.
    Czy jest to mozliwe?Czy urzad nie przyczepi sie do mnie,ze co roku kupuje
    sobie kompa?
    Pieniazki dostaje za wynajem samochodu.

    pozdrawiam
    Leszek Gutkowski
    www.gutal.prv.pl

  • 2. Data: 2003-08-11 19:53:22
    Temat: Re: ile komputerow moge kupic??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Aug 2003, Leszek Gutkowski wrote:

> [...]
    >+ edukacyjnych jesli jestem studentem??
    >+ Na poczatku tego roku kupilem komputer stacjonarny i rozliczylem go na cele

    A to tak można ??
    Zawsze myślałem że da się tylko jeśli jest potrzebny *do pracy*,
    a nie do nauki... Ktoś mnie poprze lub zaprzeczy ??
    Jeśli się nie mylę - to masz problem :[

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-08-11 20:03:17
    Od: "krzysztof" <k...@s...polbox.pl>

    Możesz powiedzieć że zakładasz sieć w domu -edukacyjnie

  • 4. Data: 2003-08-11 20:04:35
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > A to tak można ??
    > Zawsze myślałem że da się tylko jeśli jest potrzebny *do pracy*,
    > a nie do nauki... Ktoś mnie poprze lub zaprzeczy ??
    ---------------------------------
    Popieram" zakup przyrządów i pomocy naukowych związnych z wykonywanym
    zawodem i pracą"-częściowy cytat z ustawy pdof.art.27a
    Pozdrawiam Wiola

  • 5. Data: 2003-08-11 20:27:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Aug 2003, krzysztof wrote:

    >+ Możesz powiedzieć że zakładasz sieć w domu -edukacyjnie

    Miałeś na myśli "pracę" ? ;)

> [...]
    [...]
    >+ > Na poczatku tego roku kupilem komputer stacjonarny i rozliczylem go na
    [...]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-08-12 08:15:24
    Od: "Leszek Gutkowski" <l...@p...onet.pl>

    > Możesz powiedzieć że zakładasz sieć w domu -edukacyjnie

    no tak,jesli bedzie to komputer stacjonarny to tak,
    ale jesli chce kompa przenosnego ,to czy moga sie tego czepic??
    ze bedzie to drogi laptop,a nie komp stacjonarny??

    pozdrawiam
    Leszek Gutkowski
    www.gutal.prv.pl

  • 7. Data: 2003-08-12 10:25:30
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > no tak,jesli bedzie to komputer stacjonarny to tak,
    > ale jesli chce kompa przenosnego ,to czy moga sie tego czepic??
    > ze bedzie to drogi laptop,a nie komp stacjonarny??

    a jak jest różnica pomiędzy stojącym na biurku laptopem a stojącym
    komputerem stacjonarnym ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2003-08-12 11:50:30
    Od: Jano <m...@h...gula>

    plusz napisał(a):

    > a jak jest różnica pomiędzy stojącym na biurku laptopem a stojącym
    > komputerem stacjonarnym ?

    Cena odwrotnie proporcjonalna do rozmiarow ;)

    --
    Pozdrowienia
    J.