  • 1. Data: 2002-04-10 22:06:01
    Temat: jak to jest z komornikiem?
    Od: "Paweł" <g...@w...poznan.pl>

    Witam wszystkich, prosze o pomoc
    moj dłuznik - os fiz prowadz. dz. gosp. zreszta bogata
    wisi mi ponad rok
    mam nakaz zapłaty i klauzulę wykonalnosci,
    poszedłem do komornika, opłaciłem i nie moga sie dłuznikowi dobrac do skory;
    konto bankowe dłuznika ktore podalem komornikowi - bank odpisał ze musi znac
    regon albo pesel dłuznika??? zeby zajac konto bankowe
    chata dluznika jest niby wynajmowana,
    dluznik gdzies sie buduje, ale jak zdobede adres a okaze sie ze chata jest n
    a zone - to znowu nici?

    reasumujac co moze komornik, jak to jest z zajeciem konta bankowego i czy ka
    zdy komornik jest taki opieszały i obiecuje złote gory, a potem nic z tego?

    Paweł Grabarkiewicz
    STRATEGOR Wielkopolskie Centrum Ekspertyz Finansowych
    ul. Morawskiego 1/45 60-239 Poznań
    tel: (061) 661-21-79, 661-21-80
    fax: (061) 661-21-78
    0 501 468 934
    0 600 224 024
    s...@s...pl
    www.strategor.pl
    www.biznesplan.pl

  • 2. Data: 2002-04-11 08:11:01
    Temat: Re: jak to jest z komornikiem?
    Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł" <g...@w...poznan.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    znac
    > regon albo pesel dłuznika??? zeby zajac konto bankowe

    bno wlasnie mam ten sam problem juz wipilem szampana na rocznice tego dlugu
    i czeeekam.
    Sa tu fachowcy??
    krzysztof

  • 3. Data: 2002-04-11 08:38:41
    Od: <e...@w...pl>

> [...]
    tego?

    > Komornik moze egzekwowac tylko od tego na kogo opiewa tytul wykonawczy.
    Rozejrzyj sie moze dluznik ma jakis majatek, komornicy za zazwyczaj
    nierychliwi z tad twoje problemy.

    Piotrek

    ps. mialem podobny problem sam na wl;asna reke szukalem majatku dluznika

  • 4. Data: 2002-04-12 02:50:04
    Od: w...@a...com (Weronikad)

> [...]

    >regon albo pesel d?uznika??? zeby zajac konto bankowe
    >chata dluznika jest niby wynajmowana,
    >dluznik gdzies sie buduje, ale jak zdobede adres a okaze sie ze chata jest n
    >a zone - to znowu nici?
    >
    >reasumujac co moze komornik, jak to jest z zajeciem konta bankowego i czy ka
    >zdy komornik jest taki opiesza?y i obiecuje z?ote gory, a potem nic z tego?
    >

    >--
    >Pozdrawiam
    >Pawe? Grabarkiewicz
    >STRATEGOR Wielkopolskie Centrum Ekspertyz Finansowych

    Zycze powodzenia w sciaganiu dlugow. Wielu ludzi robi wlasnie tak jak Pan
    opisuje aby unknac splacania dlugow. Wynajmuja domy, samochody a jak przychodzi
    do splacania to "nic nie ma". W kapitalizmie to historia stara jak swiat.