  • 1. Data: 2002-07-10 12:05:16
    Temat: jak uzyskac informacje o numerze nip?
    Od: "team2k" <t...@g...pl>

    moj problem polega na tym ze potrzebuje numer nipu mojego brata (mam z nim
    jakas wspolwlasnosc, ktora musze sprzedac). bez jego nipu jest to jednak
    niemozliwe. co gorsza moj brat obecnie jest za oceanem i w najblizszym
    czasie raczej nie przyjedzie. wyjechal na stale w 1997 i chyba wtedy jeszcze
    go nie mial (pisze chyba bo on sam nie jest pewien). jak szybko ustalic czy
    posiada swoj numer nipu?
    pozdrawiam - marcin

  • 2. Data: 2002-07-10 12:28:34
    Temat: Re: jak uzyskac informacje o numerze nip?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "team2k" <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
    jeszcze
    > go nie mial (pisze chyba bo on sam nie jest pewien). jak szybko ustalic

    najprociej zapytac w referacie do spraw NIP'ow US w ktorym byl zameldowany.

    moze powiedza.

    Moze jednak NIP- u nie miec.

    Boguslaw