  • 1. Data: 2006-05-17 16:40:41
    Temat: jak wypełnić korekte pit-36, prośba o pomoc
    Od: "IceCool" <m...@o...pl>

    witam
    jako że nigdy do tej pory nie składałem korekt nie wiem jak to zrobić tu
    moja prośba o pomoc
    sprawa wygląda tak że ostatnio otrzymałem korekte pit-8b od jednej z firm z
    którymi współpracuje na umowy o dzieło
    w pit-36 miałem dopłate 120 zł. które wpłaciłem w kasie US
    korekta jest na kwote 30 zł. na moją korzyść czyli wychodzi że powinienem
    dopłacić 90 zł. a nie 120 zł. jak zrobiłem
    i tu pojawia się mój problem jak wypełnić pit-36, czy doliczyć wpłaconą
    przeze mnie kwote w kasie US do kwot należnych zaliczek w tym zaliczek
    pobranych przez płatnika i wyjdzie mi wtedy w pozycji nadpłata 30 zł. do
    zwrotu
    czy też nie doliczać tej kwoty i wyjdzie mi wtedy 90 zł. dopłaty i zapomne o
    30 zł. które wpłaciłem za dużo przy składaniu deklaracji
    z góry dzięki za wszelkie info jak to policzyć i wypełnić

    pozdrawiam
    grzegorz

  • 2. Data: 2006-05-18 13:39:27
    Temat: Re: jak wypełnić korekte pit-36, prośba o pomoc
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    IceCool wrote:
> [...]
    > 30 zł. które wpłaciłem za dużo przy składaniu deklaracji
    > z góry dzięki za wszelkie info jak to policzyć i wypełnić

    wypełniasz jak zwykle, zaznaczaja c an poczatku, ze to korekta, wychodzi
    ci 90 zl.
    Piszesz pismo wyjasniajace dlaczego skladasz korekte i wnosisz w nim o
    zwrot 30 zl.
    na pit bedzie 90 w pismie bedzie informacja o 120 - 90 = 30. :)