  • 1. Data: 2002-01-10 19:28:52
    Temat: jaka forma działalności? PPHU?
    Od: "macho" <m...@w...pl>

    Zastanawiam się nad zarejestrowaniem działalności gospodarczej. Pracuję na
    pełny etat i wykonuję różne usługi na podstawie umów cywilno prawnych.
    Zależy mi na możliwości prowadzenia różnych form działalności np. produkcji
    , drobnych usług budowlanych , prac na wysokości , drobnego handlu . Proszę
    o radę jaki rodzaj działalności zgłosić: PPHU , przedsiębiorstwo
    wielobranżowe czy może coś innego i jakie kryją się za tym kruczki. Poza tym
    nie wiem jaką ewentualnie najlepiej przyjąć formę opodatkowania i czy
    wchodzić w VAT od początku, czy może poczekać aż mnie zmusi wysokość
    obrotów. Zakładam , że te obroty będą niewielkie , taka mała działalność ,
    żeby "dorobić" do pensji.
    Z góry dziękuję za podpowiedzi
    Grzegorz