  • 1. Data: 2004-02-24 21:40:10
    Temat: jaka stawka VAT?
    Od: "KP" <k...@w...pl>

    Ponownie zwracam się z prośbą o podpowiedź w kwestii:
    ma byc wystawiona faktura VAT dot.
    opiniowania z zakresu zagospodarowania przestrzeni (miejscowe plany
    zagospodarowania przestrzennego, studia uwarunkowań i kierunków
    zagospodarowania przestrzennego gmin i inne studia i projekty związane z
    tematem głównym).

    Dowiedziałam się, że usługi te wykonywane są w ramach pracy w
    gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej (powołanie komisji -
    obowiązek ustawowy dla gmin, wynikający z ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o
    planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).

    Jaką stawkę VAT zastosować do powyższej usługi?

    - pozdrawiam wszystkich :-((

  • 2. Data: 2004-02-27 11:26:36
    Temat: Re: jaka stawka VAT?
    Od: efk@ <e...@w...pl>

> [...]
    > planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).
    > Jaką stawkę VAT zastosować do powyższej usługi?

    Najlepiej najpierw zadzwonić do Urzedu Statystycznego z zapytaniem, jaki jest numer
    PKWiU na te usługi, a nastepnie do US (do działu VAT) i zapytać jaki jest VAT na
    usługi z tym numerem.

    efk@

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2004-02-27 16:49:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Feb 2004, it was written:
    [...komuś...]
    >+ Najlepiej najpierw zadzwonić do Urzedu Statystycznego z zapytaniem,
    >+ jaki jest numer PKWiU na te usługi,

    A powiedzą za darmo ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-02-27 18:12:56
    Od: "KP" <k...@w...pl>

    Jestem dalej w punkcie wyjścia.
    U.Statystyczny się plącze, a US .... :-((
    Muszę się zwrócić pisemnie do U.Statystycznego, podpowiedziano mi, że
    najlepiej (?) do Łodzi.

    - pozdrawiam

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

  • 5. Data: 2004-02-27 18:53:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Feb 2004, KP wrote:
    [...]
    >+ Muszę się zwrócić pisemnie do U.Statystycznego, podpowiedziano mi, że
    >+ najlepiej (?) do Łodzi.

    Jest jeden wskazany oddział UStat, zdaje się Lódź właśnie :) który
    wystawia "urzędowe" klasyfikacje czynności. 50 zł podobno :)
    [...]
    >+ > A powiedzą za darmo ?

    ...właśnie to mi się nie podobalo :)
    Jak przypadek jest prosty to pewnie powiedzą. Ale jak "trudny"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)