  • 1. Data: 2002-11-20 16:19:02
    Temat: jaki limit zwolnienia z VAT-u
    Od: "Paweł Kaczmarski" <p...@p...pl>

    Jaki jest obecnie (w złotówkach) limit obrotu, umożliwiający zwolnienie z
    VAT-u?
    Czy jeśli w listopadzie nie wystawiłem jeszcze żadnego rachunku to mogę
    zacząć płacić VAT od listopada włącznie, czy dopiero od grudnia?
    Co powinienem załatwić w skarbowym?

    Dzięki za pomoc
    Paweł

  • 2. Data: 2002-11-21 11:11:45
    Temat: Re: jaki limit zwolnienia z VAT-u
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Paweł Kaczmarski" <p...@p...pl> wrote in message
    > Jaki jest obecnie (w złotówkach) limit obrotu, umożliwiający zwolnienie z
    > VAT-u?

    To zalezy kiedy zaczello sie dzialac.....

    > Czy jeśli w listopadzie nie wystawiłem jeszcze żadnego rachunku to mogę
    > zacząć płacić VAT od listopada włącznie, czy dopiero od grudnia?
    > Co powinienem załatwić w skarbowym?

    To zalezy od tego, kiedy sie zaczello dzialac...

    Jesli i nic pan nie zrobil,
    i jesli przed pierwszym pazdziernika to juz jest Pan VAT-manem...
    Jesli po, to jest pan zwolniony z VAT, az do przekroczenia limitu, kiedy
    utraci Pan zwolnienie..

    prosze przeczytac www.gazetaprawna.pl "odwrócenie starej regóły"

    Boguslaw