  • 1. Data: 2004-03-13 13:05:39
    Temat: jaki pit?
    Od: "Tolo" <t...@b...wroc.pl>

    Od połowy ubiegłego roku prowadzę działalność gospodarczą. Jest to dodatkowe
    zającie. Główne utrzymanie to umowa o pracę. Problem polega na tym, że nie
    bardzo mogę się zorientować jak rozliczyć działalność za ubiegły rok. Pit'
    nie składałem bo dochód był nieiwielki nie wychodził żaden podatek z tego
    tytułuów. CZy jest jakiś formularz podsumowujący cały rok w działalności
    gosp. czy wystarczy to wszystko mieć ujęte w PIT 36?
    pozdr tolo

  • 2. Data: 2004-03-13 13:49:31
    Temat: Re: jaki pit?
    Od: "Mirek" <u...@p...onet.pl>

    > Pit'
    > nie składałem bo dochód był nieiwielki nie wychodził żaden podatek z tego
    > tytułuów.

    a co to ma do rzeczy? to nie jest powód do niezłożenia pita

  • 3. Data: 2004-03-13 14:11:55
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    "Tolo" napisał .
    > CZy jest jakiś formularz podsumowujący cały rok w działalności
    > gosp. czy wystarczy to wszystko mieć ujęte w PIT 36?

    Tak, składasz conajmniej

    PIT-B
    PIT-36

    zajrzyj tu po druki:
    http://www.pity.pl/druki/index.htm

    Tomek

  • 4. Data: 2004-03-13 16:48:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Tomek t...@g...pl ...

    > Tak, składasz conajmniej
    >
    > PIT-B
    > PIT-36

    Wróżka, a jak ryczałt, albo KP???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 5. Data: 2004-03-13 17:18:20
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> napisał w
    wiadomości news:13032004.415D51AE@budzik61.poznan.pl...

    Ech czepialski...
    1.Czy wróżenie jest karalne ?
    2.Jak ryczałt, to by nie pisał "dochód" tylko "przychód"
    3."Wróżę", że jakby był ryczałtowcem, to by sie już dawno zdążył
    zorientować, że miał wypełnić PIT-28 do końca stycznia, a wyraźnie pisze o
    PT-36....

    Mimo wszystko pozdrawiam.

    Tomek