  • 1. Data: 2004-08-02 21:30:03
    Temat: jakiś prosty program do PIT-5/VAT-5, co polecicie?
    Od: "Piotr" <p...@b...poczta.onet.pl>

    Prośba o rekomendację jakiegoś prostego programu do prowadzenia prymitywnej
    księgowości KPiR (PIT5) oraz VAT-7 - trochę przychodów z tłumaczeń plus
    głównie same koszty...

  • 2. Data: 2004-08-03 08:18:03
    Temat: Re: jakiś prosty program do PIT-5/VAT-5, co polecicie?
    Od: "ryszardo_" <r...@s...onet.pl>

    -

    Użytkownik "Piotr" <p...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Prośba o rekomendację jakiegoś prostego programu do prowadzenia
    prymitywnej
    > księgowości KPiR (PIT5) oraz VAT-7 - trochę przychodów z tłumaczeń plus
    > głównie same koszty...

    Witam!
    Polecam program BUCHALTER II wers. 4.8, cena 450zł + VAT
    Zapraszam na stronę www producenta, jest tu opis programu i można też pobrać
    demo:
    http://www.grafsoft.com.pl/buchal.htm#buchalter

    Ja go używam już od ponad 6 lat i jestem z niego bardzo zadowolony.
    Jest programem prostym w obsłudze i co najważniejsze jest zapewniona
    aktualizacja programu zaraz po zmianach przepisów!

  • 3. Data: 2004-08-03 13:14:37
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    zdecydowanie polecam jolka dla Windows
    http://www.odl.com.pl/jolka.htm

  • 4. Data: 2004-08-03 18:16:56
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Piotr wrote:

    > Prośba o rekomendację jakiegoś prostego programu do prowadzenia prymitywnej
    > księgowości KPiR (PIT5) oraz VAT-7 - trochę przychodów z tłumaczeń plus
    > głównie same koszty...

    www.ifirma.pl - korzystam już czwarty rok i bardzo sobie chwalę.

    T.

  • 5. Data: 2004-08-04 07:06:25
    Od: "Olek" <o...@w...pl>

    > Prośba o rekomendację jakiegoś prostego programu do prowadzenia
    prymitywnej
    > księgowości KPiR (PIT5) oraz VAT-7 - trochę przychodów z tłumaczeń plus
    > głównie same koszty...

    Mała Księgowość z Rzeczypospolitej
    Program był dołączony kilka razy do gazety, popytaj wśród znajomych
    Jest darmowy, można go uaktualniać przez internet, jest super, ma wszytsko
    oprócz pełnej księgowości

  • 6. Data: 2004-08-04 12:58:58
    Od: el@<e...@i...pl>

    Można zakupić wydanie archwalne z płytą. Pytaj w redakcji
    Rzeczpospolitej. Również mogę polecić. Jak na darmochę całkiem
    dobry program, aktualizacje przez internet, łatwo przyswajalny,
    niewielkie wymogi sprzętowe.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-08-04 17:08:42
    Od: "Piotr" <p...@b...poczta.onet.pl>

    > Mała Księgowość z Rzeczypospolitej
    > Program był dołączony kilka razy do gazety, popytaj wśród znajomych

    A mozna to gdzieś znaleźć w Internecie? Jakiej firmy jest ten program?