  • 1. Data: 2004-08-02 18:35:12
    Temat: Problemow z platnikiem ciag dalszy
    Od: "calexico" <c...@x...pl>

    Przeszukujac internet natrafilem na kolejne możliwe rozwiazanie mojego
    problemu. Zamiana mdac 2.8 na wersje 2.7.
    Postępuję zgodnie ze znalezionym opisem - niestety windows dochodzi do
    momentu w ktorym stwierdza ze mdac jest
    niezbedny do prawidlowego funkcjonowania aplikacji sql
    co prawda daje mi mozliwosc "jezeli nadal chcesz odistalowac to kliknij
    dalej" ale tylko teoretycznie bo "dalej" jest nieaktywne.
    Ktos wie moze jak to odinstalowac?? Próbowałem tez po prostu zaonstalowac
    2.7 ale zaraz po instalacji wywala bład i jak sprawdzam wersje to dalej na
    kompie jest mdac 2.8.
    pozdrawiam
    calexico

  • 2. Data: 2004-08-03 06:47:22
    Temat: Re: Problemow z platnikiem ciag dalszy
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "calexico" <c...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zaonstalowac
    > 2.7 ale zaraz po instalacji wywala bład i jak sprawdzam wersje to dalej

    Przerabiałem to ale nie za bardzo pamiętam. Zaindtalowanie 2.7 na 2.8 nic
    nie zmienia. Instalacja przebiega prawidłowo ale dalej jest 2.8 (a problem
    masz zapewne z wywalaniem się PP po drukowaniu).

    pogooglaj - jest programik do usuwania DAO2.8 a potem zrób po bożemu -
    najlepiej rozpocząć od zainstalowania platnika
    w wersji 5.(może być na innej bazie) razem z DAO2.7 - następnie
    przedłużenie hasła - PP6, poprawka SP1. - PP6.2 i poprawka do 6.2 a
    następnie wrócić do starej bazy.

    Jak nie znajdziesz to napisz "jsklorz at kwsa dot pl" - poszukam ale mam
    ten programik chyba w innej firmie gdzie właśnie trenowałem ten przypadek
    z płatnikiem (na nowym kompie zainstalowalem od razu 6.2 - niestety)

    Pozdr
    Janusz Sklorz

  • 3. Data: 2004-08-03 15:48:54
    Od: "Ireneusz Makowski" <imaks'delete'@plusnet.pl>

> [...]
    > dalej" ale tylko teoretycznie bo "dalej" jest nieaktywne.
    > Ktos wie moze jak to odinstalowac?? Próbowałem tez po prostu zaonstalowac

    Jest taki programik Component Checker od Microsofta. Wyswietla liste plikow
    DAO wraz z wersjami i sciezkami. Mnie to pozwolilo na reczne usuniecie
    DAO2.8.
    (moge podeslac. ma 221kB)

    Pozdro'
    Irek Makowski

  • 4. Data: 2004-08-03 18:04:52
    Od: "calexico" <c...@x...pl>

> [...]
    plikow
    > DAO wraz z wersjami i sciezkami. Mnie to pozwolilo na reczne usuniecie

    Tak, mam ten program - potrzebowałbym instrukcji jak to usunąć ręcznie.
    pozdrawiam i dzieki za pomoc
    calexico

  • 5. Data: 2004-08-03 21:00:33
    Od: "Irek Makowski" <f...@p...com>

    > plikow
    >
    > Tak, mam ten program - potrzebowałbym instrukcji jak to usunąć ręcznie.

    Po prostu usuwasz pliki z listy Checkera. Najlepiej spisac liste (nazwy i
    lokalizacje) i uruchomic tryb awaryjny albo tylko wiersz polecen.

    Pozdro,

    Irek Makowski

  • 6. Data: 2004-08-04 06:20:47
    Od: "calexico" <c...@x...pl>

    > Po prostu usuwasz pliki z listy Checkera. Najlepiej spisac liste (nazwy i
    > lokalizacje) i uruchomic tryb awaryjny albo tylko wiersz polecen.

    Tylko pliki?? z tego co pamietam glownie dll'e. Czyli nie czeka mnie
    koniecznośćgrzebania w rejestrze jak rozumiem.
    Sprawdze
    serdeczne dzieki za pomoc
    pozdrawiam
    calexico

  • 7. Data: 2004-08-04 11:48:04
    Od: "calexico" <c...@x...pl>

    > Po prostu usuwasz pliki z listy Checkera. Najlepiej spisac liste (nazwy i
    > lokalizacje) i uruchomic tryb awaryjny albo tylko wiersz polecen.

    Już jestem po - wlasnie tak zroblem.
    Checker po dezinstalacji wskazuje ze na kompie jest wersja 2.0
    Odpalam instalke 2.7 - i na koniec instalacji wyskakuje blad - po
    sprawdzeniu checkerem znowu wersja 2.0
    Instaluje ponownie 2.8 - checker wskazuje ze na kompie jest 2.8. Płatnik
    wiesza sie dokladnie tak jak poprzednio.
    Jedyna nadzieja w tym ze instalka mdac 2.7 jest jakas trefna, ale male
    szanse bo sciagalem ja ze strony microsoftu podobnie jak wersje 2.8
    Jezeli to nie instalka mdac 2.7 to juz nie wiem co robic :(
    pozdrawiam
    calexico