  • 1. Data: 2004-06-17 13:39:17
    Temat: jeszcze raz VAT7
    Od: "Cecylia Słupianek" <c...@x...wp.pl>

    Witam,

    czy nowe deklaracje bardzo roznia sie od tych "starych"?
    nie wiem czy musze kupic uaktualnienie programu komputerowego, czy zmiana ta
    moze np. mojego rodzaju dzialalnosci nie dotyczy...

    Cecylia, S.C., KPiR, VAT

  • 2. Data: 2004-06-17 13:56:14
    Temat: Re: jeszcze raz VAT7
    Od: "C.O.D." <c...@n...pl>

    Różnią się i to bardzo, mało tego masz obowiązek składać deklaracje na
    nowych drukach od deklaracji za maj b.r.