  • 1. Data: 2005-10-07 11:33:40
    Temat: karta podatkowa
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Rozpoczynając DG wybieram kartę podatkową i podatek będzie wynosił 130
    zł/miesięcznie, czy będzie moliwość odliczenia skł.zdrowotnej /7,75%/, bo
    jeśli tak to nie trzeba płacić podatku. Coś mi tu nie gra tylko nie wiem co?
    Proszę o podpowiedż.
    Maria

  • 2. Data: 2005-10-07 15:15:00
    Temat: Re: karta podatkowa
    Od: "Witek" <a...@m...pl>

    Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeśli tak to nie trzeba płacić podatku. Coś mi tu nie gra tylko nie wiem

    myślę że tak, jeżi kwota zdrowotnego przekracza podatek płacisz tylko
    zdowotne.Na początku roku składasz PIT 16A i tam podajesz odpowiednie
    informacje.Różnicę między zdrowotnym a podatkiem otrzymujesz zpowrotem z US.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-10-07 16:45:30
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Witek wrote:
    > myślę że tak, jeżi kwota zdrowotnego przekracza podatek płacisz tylko
    > zdowotne.
    > Różnicę między zdrowotnym a podatkiem otrzymujesz
    > zpowrotem z US.

    Serio?

  • 4. Data: 2005-10-07 16:51:42
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Witek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zdowotne.Na początku roku składasz PIT 16A i tam podajesz odpowiednie
    > informacje.Różnicę między zdrowotnym a podatkiem otrzymujesz zpowrotem z

    Czy tu nie ma jakiejś pułapki, bo nie chce mi się wierzyć, by tak ustawiono
    podatek, że przez cały rok podatek był niższy niż odliczana składka
    zdrowotna i do tego jeszcze zamiast wpłacać do US, to ten wypłacać miałby
    podatnikowi.
    Maria

  • 5. Data: 2005-10-08 16:32:00
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Witek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    > informacje.Różnicę między zdrowotnym a podatkiem otrzymujesz zpowrotem z
    US.

    Ale to chyba zadziala tylko wowczas, gdy masz jeszcze inne dochody
    opodatkowane zwyklym PIT-em.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 6. Data: 2005-10-08 17:15:51
    Od: "Witek" <a...@m...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > US.
    >
    > Ale to chyba zadziala tylko wowczas, gdy masz jeszcze inne dochody

    możliwe. Właśnie ja tak mam, pracuje na pełnym etacie i mam DG na karcie
    podatkowej.

    pozdrawiam