  • 1. Data: 2002-03-04 08:56:20
    Temat: karta podatkowa a mini zaklad produkcyjny
    Od: "KS" <s...@b...fr.pl>

    nie jestem slusarzem, ale po ojciec pozostawil mi zaklad slusarski

    czy na karcie podatkowej moge prowadzic maly zaklad produkujacy konstrukcje
    stalowe (bramy, kraty, ogrodzenia) zatrudniajac dwoch - trzech pracownikow,
    czy taka forma przedsiebiorstwa nie kwalifikuje sie do tej formy
    rozliczania?

    niby cos w ustawie jest: uslugach slusarskich i ze to jest dzialalnosc
    uslugowo-wytworcza, ale wiem czy ta "wytworcza" dzialalnosc to to samo co
    produkcja...

    pozdrawiam i dzieki z góry za info,

    s...@b...fr.pl

  • 2. Data: 2002-03-08 08:54:49
    Temat: Re: karta podatkowa a mini zaklad produkcyjny
    Od: "gorox" <g...@g...pl>

    Nalezy udac sie do ksiegarni i kupic obowiazujace na ten rok zwolnienia w
    formie karty i tam sobie poszukac lub napisac pismo do US i oni odpowiedza
    ale 1 sposób uwazam za lepszy :)))

    ( można też dogrzebac sie do ustawy )
    Karta podatkowa - zasady opodatkowania Tomasz Grzelski Stan prawny na 30
    stycznia 2001 r.
    Karta podatkowa stanowi formę zryczałtowanego opodatkowania podatkiem
    dochodowym od osób fizycznych.

    Dotyczy małych przedsiębiorstw,

    gorox