  • 1. Data: 2004-03-26 15:34:33
    Temat: kasa fiskalna
    Od: "Cecylia Słupianek" <c...@x...wp.pl>

    Witam,

    jakie obroty wyznaczaja zakup kasy fiskalnej? czy sumuje sie obroty neeto
    czy brutto?

    Wiem, ze mozna odzyskac czesc funduszy za zakup kasu z US? Moze ktos wie na
    jakiej zasadzie? tzn. odlicza sie to pozniej od naleznego podaku? czy US
    oddaje te kase (choc w taki uklad nie bardzo chce mi sie wierzyc...)

    Pozdrawiam,
    Cecylia Słupianek

  • 2. Data: 2004-03-28 23:13:57
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Mar 2004, Cecylia Słupianek wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ jakie obroty wyznaczaja zakup kasy fiskalnej?
    >+ czy sumuje sie obroty neeto czy brutto?

    To zalezy, czy sumujący jest podatnikiem VAT i co rozumie
    przez "netto czy brutto" jeśli nim nie jest ;) (nie bić !)

    >+ Wiem, ze mozna odzyskac czesc funduszy za zakup kasu z US?

    50% pod warunkiem spełnienia wymogów przepisów :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)