  • 1. Data: 2004-01-29 00:16:39
    Temat: kasowo vat i kasowo w kpir?
    Od: "TR" <t...@o...pl>

    Jezeli jestem MP i rozliczam sie metoda kasowa z VAT, to czy musze jednoczenie
    przyjac kasowa metode zaliczania kosztow w kpir, czy moge do kpir ksiegowac
    memorialowo?

    Z gory thx!

  • 2. Data: 2004-01-29 01:00:28
    Temat: Re: kasowo vat i kasowo w kpir?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2004, TR wrote:

    >+ Jezeli jestem MP i rozliczam sie metoda kasowa z VAT, to czy musze jednoczenie
    >+ przyjac kasowa metode zaliczania kosztow w kpir,

    AFAIK nie !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-01-30 01:25:11
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

    > AFAIK nie !

    ==================
    wg mnie mozna. Jedynie nieodliczony VAT z uwagi na brak zaplat nalezy
    zaksiegowac w kpir, a następnie wyksiegowac gdy zostanie odliczony.
    to jedyny związek między vatem dla MP-kasowca i kpir
    Atomek

  • 4. Data: 2004-01-30 01:27:48
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

> [...]
    > zaksiegowac w kpir, a następnie wyksiegowac gdy zostanie odliczony.
    > to jedyny związek między vatem dla MP-kasowca i kpir
    cos zle przeczytalem pierwotny post- sorry
    Atomek