  • 1. Data: 2010-10-18 21:59:33
    Temat: kiedy odliczenie - koszty
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    witam
    prowadzę kpir, kupuje paliwo do auta w leasingu (bez odliczenia vat)
    np. tankuję 15.10 dostaję od razu paragon niefiskalny a fakturę do tego
    zakupu przysyłają mi na początku listopada.

    czy uwzględniam to w kup w październiku czy listopadzie ?

    p/s nie jestem malym podatnikiem i nie rozliczam się kasowo a zaliczki
    na podatek mam w cyklach miesięcznych.

  • 2. Data: 2010-10-20 10:37:09
    Temat: Re: kiedy odliczenie - koszty
    Od: <s...@a...pl>

    > czy uwzględniam to w kup w październiku czy listopadzie ?

    W roku 2010.

  • 3. Data: 2010-10-20 11:28:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 20-10-2010 12:37, s...@a...pl pisze:

    > W roku 2010.

    Ale nie wcześniej, niż w miesiącu w którym wystawiona została faktura.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813