  • 1. Data: 2003-06-02 14:44:31
    Temat: komputer w firmie
    Od: i...@o...pl

    Mam zarejestrowaną firmę pod adresem, gdzie jestem zameldowana na stałe.
    Obecnie mieszkam pod zupełnie innym adresem. Chcę kupić komputer na firmę i
    korzystać z niego w miejscu mojego aktualnego pobytu. Wartość zakupu nie
    przekroczy 3500 zł, czyli nie będzie to środek trwały.
    Czy mogę korzystać z tego komputera w miejscu mojego aktualnego pobytu ? Czy
    musi być on fizycznie obecny w miejscu zarejestrowania firmy ?
    Z góry dziękuję za odpowiedz.

    Iwona Budzińska

  • 2. Data: 2003-06-04 10:55:25
    Temat: Re: komputer w firmie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Jun 2003 i...@o...pl wrote:
    [...]
    >+ Czy mogę korzystać z tego komputera w miejscu mojego aktualnego pobytu ? Czy
    >+ musi być on fizycznie obecny w miejscu zarejestrowania firmy ?

    A nie możesz mieć "w miejscu pobytu" jednocześnie jednego z miejsc
    "prowadzenia działalności" ?
    Ułatwiałoby życie... IMHO oczywiście :)

    pozdrowienia, Gotfryd