  • 1. Data: 2004-02-22 09:22:45
    Temat: konto, czy nie za późno?
    Od: "Leon " <m...@N...gazeta.pl>

    Złożyłem już zeznanie podatkowe - kilka dni temu poszło pocztą. Czy istnieje
    możliwość złożenia pisma do US, w którym grzecznie poprosiłby, wspomniany
    urząd o przelanie buły na konto? Czy ten druk (nip 3, czy ileś tam) można
    złożyć po złożeniu zeznania ?

    Z góry thx i życzę jak największych zwrotów :)

  • 2. Data: 2004-02-22 13:35:07
    Temat: Re: konto, czy nie za późno?
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Leon " <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > złożyć po złożeniu zeznania ?
    >
    > Z góry thx i życzę jak największych zwrotów :)

    NIP-3
    Mozna.
    Czy zwroca na konto , czy nie zalezy od tego za ktory dokument zabiora sie
    wczesniej.