  • 1. Data: 2004-11-26 11:18:14
    Temat: korekty pit-5
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    witam

    właśnie mam nowego klienta, a u niego w dokumentach.... delikatnie mówiąc
    straszliwy bałagan
    kwoty w deklaracjach jakieś z kosmosu w ogóle, co innego w KPiR.... no i tak
    we wrześniu i w październiku.... na szczęście według prawidłowej wersji nie
    wychodzi nic do zapłaty (zresztą w pierwotnych wersjach do zapłaty też jest
    zero). zatem powstaje pytanie.... czy korygować deklaracje pit-5 w takiej
    sytuacji, czy też zostawić tak jak jest i nie zajmować się tym wcale, a
    całość skorygować w listopadzie?????
    czy ktoś w praktyce już miał takie przypadki???

    wielkie dzięki za pomoc
    pozdrawiam
    monika

  • 2. Data: 2004-11-29 15:07:13
    Temat: Re: korekty pit-5
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    a we wczesniejszych miesiacach wystepowal podatek?
    jesli nie to zbedne bylo skladanie PIT 5 a tak nawiasem mowiac proponuje
    wszystko skorygowac, wyjasnic i zlozyc.
    mozna uniknac niepotrzebnych problemow

  • 3. Data: 2004-12-01 08:21:05
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    Użytkownik "Marcin" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > a we wczesniejszych miesiacach wystepowal podatek?
    > jesli nie to zbedne bylo skladanie PIT 5 a tak nawiasem mowiac proponuje
    > wszystko skorygowac, wyjasnic i zlozyc.
    > mozna uniknac niepotrzebnych problemow

    We wcześniejszych miesiącach podatek wychodził, więc składanie deklaracji
    było konieczne. Ale na szczęście w dwóch ostatnich miesiącach był zerowy.
    W urzędzie powiedziano, żeby całość dobrze ująć w listopadzie i nie
    korygować deklaracji poprzednich, skoro nie ma i tak nic do zapłaty i tak
    czy owak nic nie wyjdzie.
    Uwielbiam takie sytuacji

    dziekuję za odpowiedź
    pozdrawiam
    monika

  • 4. Data: 2004-12-02 07:14:41
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    ja bym złożył korekty . Jeśli sorygowane są już wpisy w KPIR to (jeśli
    prowazisz kpir komputerowo) kwestja nacisniecia jednego guzika. W przypadku
    kontroli sprawdzaja min kwoty wykazane w deklaracjach z zapisami w kpir.