  • 1. Data: 2004-02-13 21:51:08
    Temat: koszty prywatne a sluzbowe w DG
    Od: "Piotr Wozniacki" <m...@p...com.pl>

    Planuje zalozenie DG z siedziba we wlasnym domu, miejscem wykonywania - w
    siedzibie i u klientow. W ramach marketingu bede pewnie pare razy w roku
    wystawial sie na targach itp. Bardzo przydatna byla w tym celu (jak
    rowniez, gdy klient odwiedzi moja siedzibe) plazma prezentacyjna (moja
    dziedzina to oprogramowanie inzynierskie). I teraz pytanie:

    Mam taka plazme (zakupilem pod katem kina domowego). Czy moge wprowadzic ja
    do firmy, i na jakich zasadach? Jak amortyzowac? Upierdliwa kontrola moze
    przeciez powiedziec, ze plazma sluzy takze w kinie domowym... Podobnie
    zreszta jest z uzytkowaniem prywatnego telefonu i innymi urzadzeniami, ale
    tu mozna uznawac koszty precyzyjnie, wg. billingow (a moze wystarczy jakas
    umowa z samym soba, w jakiej czesci urzadzenia domowe sluza uzyskiwaniu
    przychodu)?

    Podpowiedzcie jak to sie robi!

    --
    Piotr Wozniacki
    [usun .pl z konca adresu e-mail]

  • 2. Data: 2004-02-16 13:20:52
    Temat: Re: koszty prywatne a sluzbowe w DG
    Od: "MK" <i...@o...pl>

    Spróbuj to podciągnąć pod "monitor komputerowy" - wtedy będzie to
    stanowić element sprzętu bezdyskusyjnie potrzebnego do wykonywania DG. Tylko
    jeśli to przekroczy 3500 netto to będziesz go musiał amortyzować (przez 3
    lata bodajże).

    pozdrawiam,
    MK.