-
1. Data: 2002-05-07 09:32:34
Temat: koszty przed rozpoczeciem DG
Od: "kazimierz" <j...@i...pl>
Jak zaksięgować koszty poniesione przed rozpoczęciem działalności.
Chodzi mi o opłatę w Urz. Gminy poniesioną w związku z
rejestracją firmy oraz opłatę za fakt bycia płatnikiem VAT.
Wszystkie te koszty poniosłem w marcu czyli przed rozpoczęciem
działalności (kwity mają oczywiście marcową datę) - Czy mam je wpisać do
ksiązki w kwietniu?
Pozdrawiam Grupę
Najnowsze w dziale Podatki
-
Kiedy prezent ślubny trzeba zgłosić do skarbówki? Przepisy i limity
-
Kontrola podatkowa 5 lat wstecz. Podatnik wygrał sprawę o 84 tys. zł, bo urzędnicy nie dotrzymali terminów
-
Kontrola podatkowa. Co każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć?
-
Funkcja dodawania załączników w KSeF miała być dla wszystkich. W praktyce skorzystają nieliczni