-
1. Data: 2002-05-07 09:32:34
Temat: koszty przed rozpoczeciem DG
Od: "kazimierz" <j...@i...pl>
Jak zaksięgować koszty poniesione przed rozpoczęciem działalności.
Chodzi mi o opłatę w Urz. Gminy poniesioną w związku z
rejestracją firmy oraz opłatę za fakt bycia płatnikiem VAT.
Wszystkie te koszty poniosłem w marcu czyli przed rozpoczęciem
działalności (kwity mają oczywiście marcową datę) - Czy mam je wpisać do
ksiązki w kwietniu?
Pozdrawiam Grupę
Najnowsze w dziale Podatki
-
Kiedy powstaje obowiązek podatkowy w VAT w budownictwie? Nowe możliwości po wyroku TSUE
-
Fundacja rodzinna: rewolucja w sukcesji czy narzędzie do unikania podatków?
-
Polacy przestają inwestować w termomodernizację swoich domów?
-
Czy wygrane w zagranicznych kasynach online trzeba zgłaszać do urzędu skarbowego i płacić podatek w Polsce?