eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikoszty przed rozpoczeciem DG › koszty przed rozpoczeciem DG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.at
    man.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "kazimierz" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: koszty przed rozpoczeciem DG
    Date: Tue, 7 May 2002 11:32:34 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 12
    Message-ID: <ab88cf$ime$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb206.radom.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1020765391 19150 213.77.240.206 (7 May 2002 09:56:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 May 2002 09:56:31 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:57905
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak zaksięgować koszty poniesione przed rozpoczęciem działalności.
    Chodzi mi o opłatę w Urz. Gminy poniesioną w związku z
    rejestracją firmy oraz opłatę za fakt bycia płatnikiem VAT.

    Wszystkie te koszty poniosłem w marcu czyli przed rozpoczęciem
    działalności (kwity mają oczywiście marcową datę) - Czy mam je wpisać do
    ksiązki w kwietniu?

    Pozdrawiam Grupę



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1