  • 1. Data: 2003-07-14 16:38:48
    Temat: koszty uzyskania przychodu - bilety
    Od: i...@o...pl

    Czy w koszty uzyskania przychodu (prowadzę działalność gospodarczą) mogę
    wliczyć bilety PKP i bilety komunikacji miejskiej?

    pozdrawiam
    i...@o...pl

  • 2. Data: 2003-07-14 22:47:51
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodu - bilety
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Jul 2003 i...@o...pl wrote:

    >+ Czy w koszty uzyskania przychodu (prowadzę działalność gospodarczą) mogę
    >+ wliczyć bilety PKP i bilety komunikacji miejskiej?

    A umiesz jeszcze wytłumaczyć urzędnikowi że były ci one
    potrzebne *do prowadzenia DG* ? Jeśli tak to IMHO możesz :),
    zakładam że o rozporządzeniu obejmującym taki patent
    jak "delegacja" (przy wyjazdach) słyszałeś.
    VATman z ciebie ? To jeszcze spytaj kiedy wolno odliczać
    VAT i będziesz do przodu, choć to tylko 7% :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)