  • 1. Data: 2005-02-25 22:00:39
    Temat: koszty z dwóch źródeł
    Od: DermalAmor <"djdermalamor[wytnij#$%^to]"@tlen.pl>

    Witam!

    Mam małe pytanko - praacuje w jednej firmie, ale na dwóch etatach. Do
    tej pory koszty uzyskania przychodu miałem rozliczane proporcjonalnie,
    natomiast za zeszły rok w tej pozycji zakład pracy wpisał mi 2454 PLN,
    czyli dokładnie dwa razy tyle ile wynosi limit z jednego stosunku pracy.
    I teraz powstał problem, gdyż jak wiadomo limit dla dwuetatowców wynosi
    1840,77 PLN, dzięki czemu sam muszę uregulować różnicę (niby niewielką,
    ale jednak). Czy firma musi tak się rozliczać, jak wiadomo zmniejsza to
    miesięczną zaliczkę pobieraną na podatek, czy też moge być dalej
    rozliczany wyłącznie do przysługującego limitu kosztów? W firmie
    twierdzą, że to pierwsze. Z góry dziękuję za odpowiedź.