  • 1. Data: 2006-11-28 10:20:19
    Temat: liczenie vat
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam

    Szukam i szukam i nie moge znaleźć informacji na temat metod liczenia vat
    przy wielu pozycjach tzn. metog zaokrąglania wyliczania poszczegulnych
    pozycji. jakie są zasady zaokrąglania itp., liczenie wg cen netto i brutto.
    gdzie to znajdę?

  • 2. Data: 2006-11-28 11:19:48
    Temat: Re: liczenie vat
    Od: "Grzesiek" <n...@t...epf.pl>

> [...]
    > przy wielu pozycjach tzn. metog zaokrąglania wyliczania poszczegulnych
    > pozycji. jakie są zasady zaokrąglania itp., liczenie wg cen netto i

    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005 r. w sprawie zwrotu
    podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania
    faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których
    nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług - Rozdział 4

    Pozdrawiam,
    Grzesiek

  • 3. Data: 2006-11-28 19:59:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Nov 2006, bbl wrote:

> [...]
    > pozycji. jakie są zasady zaokrąglania itp., liczenie wg cen netto i brutto.

    Oprócz rozporządzenia AFAIR warto zajrzeć do ustawy.
    Jedna z metod zaokrąglania współczynnika "1/(1+stawka)" przy liczeniu
    "od brutta" jest w ustawie, jedna w rozporządzeniu, już nie pamietam
    ktora gdzie. W każdym razie wolno (niezależnie od reszty metod!)
    zaokrąglać "matematycznie" jak i wg zdefiniowanego, urzędowo wyliczonego
    współczynnika 1/1,22, 1/1,07 już zaokrąglonego itp :)
    Jakiś czas temu zrobiłem spis (google powinien to pamiętać...), ale
    jedna z metod od tego czasu przybyła :)

    pzdr, Gotfryd