  • 1. Data: 2002-09-02 13:58:03
    Temat: mała księgowośc poprowadzę
    Od: "Elka" <e...@k...net.pl>

    Małą księgowośc poprowadzę, mam 32 lata i 6-letnie doświadczenie w tym
    zawodzie. Dobrze znam przepisy podatkowo-kadrowe. Posiadam własny samochód,
    telefon komórkowy i komputer.
    Telefon kontaktowy 0504727846 - Anna.

  • 2. Data: 2002-09-04 18:09:39
    Temat: Re: mała księgowośc poprowadzę
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Elka" <e...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Małą księgowośc poprowadzę, mam 32 lata i 6-letnie doświadczenie w tym
    > zawodzie. Dobrze znam przepisy podatkowo-kadrowe. Posiadam własny
> [...]

    Witaj,
    o ile pamiętam, coś chyba na ten temat pisałaś?
    A czy zdajesz sobie sprawę z tego, że wykonując to na własne imię i
    nazwisko, w ramach DG naruszasz szereg przepisów? Za tym idą konsekwencje.
    Rozumiem, że szukasz pracy, chcesz dorobić, ale nie daweaj na grupę takich
    postów. Narażasz się.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-09-05 07:09:03
    Temat: Odp: mała księgowośc poprowadzę
    Od: "Krys" <g...@p...onnet.pl>

    Użytkownik Sławomir Malibo <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:al5icd$bok$...@s...icm.edu.pl...

> [...]
    > Rozumiem, że szukasz pracy, chcesz dorobić, ale nie daweaj na grupę takich

    Dawanie ogloszen w tym miejscu jest niestosowne - zgadza sie, ale czym sie
    Elka naraza to nie rozumiem. Moze przeciez legalnie poprowadzic komus ksiegi
    na zlecenie - po co zaraz DG.

    krys

  • 4. Data: 2002-09-06 20:05:52
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krys" <g...@p...onnet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > >

    > Dawanie ogloszen w tym miejscu jest niestosowne - zgadza sie, ale czym sie
    > Elka naraza to nie rozumiem. Moze przeciez legalnie poprowadzic komus

    Witaj,
    ja odebrałem ten post jako ofertę prowadzenia DG. Stąd moja taka wypowiedź.
    Na UZ może. Tylko - to jest szczególna forma zatrudnienia. Rodzi to
    określone konsekwencje.Jakie? - zapewne wiesz. Ja chciałem tylko przestrzec.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2002-09-11 09:00:59
    Od: "Elka" <e...@k...net.pl>

    Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > postów. Narażasz się.
    > Pozdrawiam.
    >

    > Moja oferta odnosiła sie do zatrudnienia na zasadach legalnych a nie w
    formie DG.

  • 6. Data: 2002-09-11 10:23:16
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > formie DG.

    no nie :(
    w/g mnie DG jest bardziej legalne niż Umowa o Pracę ;-)