  • 1. Data: 2002-04-12 19:35:46
    Temat: mam pomysl (kasa mieszkaniowa)
    Od: "morgot" <m...@p...onet.pl>

    witam
    Moj problem jest nastepujacy:
    Zaoszczedzilem w kasie mieszkaniowej 40 000 zl i zamierzam wziac kredyt o
    takiej samej wielkosci. Mam zamiar budowac dom i w zwiazku z tym szykuje sie
    duzo wydatkow niefakturowanych. Czy US wymaga faktury takze na 40000 zl
    kredytu (czyli w sumie na 80 000), czy zadowoli sie fakturami na kwote z
    ktorej mialem odliczenia (40000 oszczedzone w kasie). Oczywiscie bank takze
    wymaga jakis dokumentow na potwierdzenie ze kredyt jest wydawany zgodnie z
    przeznaczeniem ale w praktyce mozna pokazac te same faktury na 40000 zarowno
    US jak i bankowi. US chce sie przekonac ze odpisy od 40000 sa prawidłowe a
    bank czy 40000 kredytu poszlo na dom.
    CZY DOBRZE ROZUMUJE? prosze o odpowiedzi w miare mozliwosci podparte
    podstawa prawna.
    Morgot