  • 1. Data: 2009-09-08 12:59:52
    Temat: mandat za wykroczneie skarbowe
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam ponownie!
    Czy w US mandat jest dawany na tej zasadzie co mandat policyjny.
    Tzn daja i pytaja czy przyjmuje jak niee to do sadu , czy musze dostac
    i moge sie odwolywac.
    i Druga sprawa czy w ogole odbywa sie jakas rozmowa przed tym czy tylko
    informuja i wlepiaja a ja albo sie zgadzam albo nie ?

    http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, księga przychodów i
    rozchodów,
    ewidencja ryczałt, rejestry vat, moduł allegro i wiele innych - UWAGA - za
    29,99 brutto

  • 2. Data: 2009-09-08 20:29:50
    Temat: Re: mandat za wykroczneie skarbowe
    Od: "Mirek Q" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h85khh$jfl$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam ponownie!
    > Czy w US mandat jest dawany na tej zasadzie co mandat policyjny.
    > Tzn daja i pytaja czy przyjmuje jak niee to do sadu ,
    Proponują ;) a jak nie przyjmiesz propozycji do do sądu.
    MirekQ

  • 3. Data: 2009-09-09 10:34:26
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    I od razu szantazują "i tak sprawa będzie przegrana i będzie pan/pani notowany(-)".
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-09-09 10:54:03
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Mirek Q" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:h85khh$jfl$1@inews.gazeta.pl...
    > Proponują ;) a jak nie przyjmiesz propozycji do do sądu.

    jezeli to co pisał G. to prawda to babka sie osmieszy w sadzie

  • 5. Data: 2009-09-09 10:55:00
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >I od razu szantazują "i tak sprawa będzie przegrana i będzie pan/pani
    >notowany(-)".

    takie praktyki to grozba bezprawna (podobnie straszenie aresztem, w
    przypadku przesluchan o przestestwa).

  • 6. Data: 2009-09-09 11:07:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > Użytkownik "Mirek Q" <r...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:h86f0c$pdp$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > jezeli to co pisał G. to prawda to babka sie osmieszy w sadzie

    G.?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-09-09 11:16:01
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    1:1 i co nam pan zrobisz?
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2009-09-09 12:04:34
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > 1:1 i co nam pan zrobisz?
    > JaC

    a i widzisz, ja biore ze soba dyktafon, a jak mi sie sposoba to zloze
    zawiadomienie...

  • 9. Data: 2009-09-09 12:05:03
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > G.?

    doktor G . :)

    Golfryd (nie chce przekrecac ksywki dlatego wole uzywac G.)

  • 10. Data: 2009-09-09 15:09:25
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    I dostaniesz 3 lata za nagrywanie prokuratora bez zgody.
    JaC

    -----