  • 1. Data: 2004-06-24 18:05:32
    Temat: mniejszy zus dla nowo powstałych firm
    Od: "anka" <a...@p...onet.pl>

    Słyszałam jakiś czas temu o specjalnych ulgach dla nowo powstałych firm.
    Dotyczyły one mniejszych składek ZUS.
    Nie wiem czy był to tylko projekt sejmowy, czy zatwierdzona ustawa.
    Jeżeli ktoś coś wie na ten temat, proszę o informacje.

    Z góry dziękuję za pomoc.
    Anka

  • 2. Data: 2004-06-28 21:07:30
    Temat: Re: mniejszy zus dla nowo powstałych firm
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "anka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie wiem czy był to tylko projekt sejmowy, czy zatwierdzona ustawa.
    > Jeżeli ktoś coś wie na ten temat, proszę o informacje.

    Projekt.
    Mam nadzieję, że go szlag jasny trafi.

    Projekt ustawy o zmianie ustawy
    o systemie ubezpieczeń społecznych
    i coś tam jeszcze o wypadkach przy pracy

  • 3. Data: 2004-06-28 21:08:27
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Projekt ustawy o zmianie ustawy
    > o systemie ubezpieczeń społecznych
    > i coś tam jeszcze o wypadkach przy pracy

    Druk 2970 albo 2790