  • 1. Data: 2002-08-20 10:35:47
    Temat: nie lada wyzwanie
    Od: "Grupy" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Byłbym niezmiernie wdzięczny gdyby ktoś udzielił mi porady dotyczącej ulgi
    budowlanej którą nabyłem w 2001 r. Mój problem jest następujący. W zeszłym
    tj 2001roku podpisaliśmy z żoną (w momencie podpisywania nie byliśmy jeszcze
    małżeństwem) umowę ze spółdzielnią mieszkaniową o wybudowanie lokalu
    mieszkalnego, wpłacając I ratę w wysokości 10% wartości mieszkania. W
    rozliczeniu rocznym każde z nas odpisało sobie po 50% I raty od podatku,
    nabywając tym samym prawo do ulgi budowlanej na starych zasadach. W lipcu
    tego roku (2002) dostaliśmy zawiadomienie ze spółdzielni o rozwiązaniu przez
    spółdzielnię zawartej wcześniej umowy, z powodu niemożności kontynuowania
    przez nich inwestycji.
    Czy w związku z tym przepada nasza ulga ??? Dodam że w tym momencie mamy
    podpisaną już nową umowę z inną firmą o wybudowanie mieszkania.

    Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc w rozwikłaniu tej sprawy. Z wyrazami
    szacunku g...@p...onet.pl