  • 1. Data: 2006-05-20 17:03:55
    Temat: niski zus/przypadek szczególny
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    Witam:)mam pytanie odnośnie niskich składek zusowskich dla rozpoczynających
    DG.Preferencyjne warunki obowiązują przez 24 miesiące ,jeśli nie prowadziło
    sie DG przez ostanie 5 lat i nie świadczy się usług dla byłego
    pracodawcy,proszę o podpowiedż,co dzieje się w przypadku gdy przedsiębiorca
    spełnia w/w założenia ,ale likwiduje DG np.po kilku miesiącach
    .Teoretycznie mógłby z "niskiego"zusu korzystać 2 lata,czy miesiące,których
    nie wykorzystał do pełnych 24 może "przenieść " do nowej DG uruchomionej np
    za rok?W skrócie chodzi o to czy owo zwolnienie przypisane jest do jednej DG
    (w ciągłości) czy można sobie dysponować nim w nowo otwieranych DG w ilości
    24 miesięcy.
    pozdrawiam ania

  • 2. Data: 2006-05-20 19:51:57
    Temat: Re: niski zus/przypadek szczególny
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    brzoskwiinia wrote:
    > likwiduje DG np.po kilku miesiącach .Teoretycznie mógłby z
    > "niskiego"zusu korzystać 2 lata,czy miesiące,których nie wykorzystał
    > do pełnych 24 może "przenieść " do nowej DG uruchomionej np za rok?

    Ale ta nowouruchomiona nie będzie wtedy
    spełniała warunku nieprowadzenia DG
    w ostatnich 5 latach.