  • 1. Data: 2005-11-05 05:43:42
    Temat: niższy ZUS w działalności gospodarczej
    Od: "www.ePolisa.o-net.pl" <w...@p...onet.pl>

    na prawników można czasem liczyc, polecam tekst
    http://www.kodeks.wirt.pl/teksty/teksty.php?plug=kom
    entator&id=1131130610

    W.Zaleska, http://www.epolisa.o-net.pl

  • 2. Data: 2005-11-09 10:25:34
    Temat: Re: niższy ZUS w działalności gospodarczej
    Od: Vonnegut79 <v...@W...onet.pl>

    www.ePolisa.o-net.pl napisał(a):
    > na prawników można czasem liczyc, polecam tekst
    > http://www.kodeks.wirt.pl/teksty/teksty.php?plug=kom
    entator&id=1131130610

    Oki przejrzałem tego linka, faktycznie wygląda na to, że jest taka
    szansa. Ktoś z was konsultował to już, ze swoją księgową ?

    Badania lekarskie, kurs BHP ? Jakie to mogą być koszty ? Inwestycja
    zapewne się zwróci :) ale warto policzyć :)

    Pozdrawiam

    Vonn

  • 3. Data: 2005-11-09 11:22:10
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Vonnegut79 wrote:

> [...]
    >
    > Badania lekarskie, kurs BHP ? Jakie to mogą być koszty ? Inwestycja
    > zapewne się zwróci :) ale warto policzyć :)

    A tam. Jak sie oszcze3dzalo dajmy na to 550 to w tym wypadku mozna
    oszczedzic moze 250 pln. Ja wiem, czy to sie oplaca? Na pewno nie oplaca
    sie komus, kto jeszcze musi dolozyc na ksiegowa, dajmy na to te 100-150
    zlotych, zeby wszystko mu prowadzila jak nalezy...

    Aczkolwiek ciekaw jestem, jak to wyglada. Ciekaw tez jestem, kiedy ja
    "zamkna" ;)

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 4. Data: 2010-05-31 15:08:33
    Temat: Re: niższy ZUS w działalności
    Od: "misiaczek1412" <agacia1412@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Najlepszy sposób na zmniejszenie ZUSu to zatrudnienie w Anglii. jest wiele
    firm, które się tym zajmują np ta :www.zuswuk.pl . Składki są o wiele mniejsze i
    opłacalne. Oczywiście nadal legalnie mozesz prowadzić swój interes w Polsce. :)
    Poczytaj
    a na pewno Cię to zaciekawi :)