  • 1. Data: 2006-12-10 14:15:53
    Temat: nowe przepisy o pracy a działalność gosp.
    Od: "Olka T." <k...@w...pl>

    Witam,
    Mam pytanie dotyczące tego czy osoba, ktora ma zalozona wlasna dzialalnosc i
    np swiadczy uslugi polegajace na nauczaniu jezyka w kilku szkolach
    jezykowych musi cos robic w zwiazku z nowym rokiem? Slyszalam, ze wchodza w
    zycie jakies przepisy, ktore maja ograniczyc zmuszanie pracownikow do
    zalozenia dzialalnosci, ktorzy mogliby byc zatrudnieni na etat.
    Czy osoba, ktora znajduje sie w takiej sytuacji ma sama cos robic czy
    ewentualnie czkeac na jakis ruch ze strony zleceniodawcow?

    Dziekuje za wskazowki

    olka

  • 2. Data: 2006-12-10 14:19:42
    Temat: Re: nowe przepisy o pracy a dzia?alno?ae gosp.