  • 1. Data: 2007-02-16 13:56:55
    Temat: odliczanie kredytu mieszkaniowego
    Od: "Piracik_" <w...@N...pl>

    witam. malo znam sie na podatkach i odliczaniu. w 2006 roku kupilem mieszkanie biorac
    kredyt hipoteczny. troche probuje wyczytac w
    necie ale nie do konca wszystko rozumiem. moge cos z tego kredytu odliczyc? jesli tak
    to co i jaki %? mieszkanie kosztowalo 94tys
    zl. lacznie z odsetkami kredytu wyszlo cos okolo 140tys. mieszkanie jest 10-letnie.
    moj szef budowal budynek i wynajmowal te
    mieszkania pracownikom, po 10 latach postanowil je sprzedac wiec po nim jestem
    pierwszym wlascicielem (tak mi sie wydaje).

  • 2. Data: 2007-02-16 13:59:47
    Temat: Re: odliczanie kredytu mieszkaniowego
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Piracik_" <w...@N...pl> wrote in message
> [...]
    > mieszkania pracownikom, po 10 latach postanowil je sprzedac wiec po nim
    > jestem pierwszym wlascicielem (tak mi sie wydaje).

    Nic nie odliczysz.

  • 3. Data: 2007-02-16 14:13:22
    Od: "Piracik_" <w...@N...pl>

    > Nic nie odliczysz.

    mozesz troszke jasniej? jakiego warunku nie spelniam?

  • 4. Data: 2007-02-16 14:45:21
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > mozesz troszke jasniej? jakiego warunku nie spelniam?

    Choćby tego, że mieszkanie musi być wybudowane po 2001 roku, zeby można było
    odliczyć odsetki od kredytu.
    A napisałeś, że wybudował 10 lat temu, więc na pewno sie nie łapiesz.