  • 1. Data: 2002-02-13 10:30:06
    Temat: odpis mieszkania
    Od: <e...@w...pl>

    Witam

    Mam nastepujace pytanie:
    Czy mozna odpisac od podatku wykup mieszkania, ktore bylo wlasnoscia Urzedu
    Miasta (jest to moje pierwsze mieszkanie) ?
    Prosze o podanie nr ustaw, na ktore mozna sie powolac.

    Dziekuje i pozdrawiam
    Ela

  • 2. Data: 2002-02-14 01:07:36
    Temat: Re: odpis mieszkania
    Od: "Aldona Gowin" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Urzedu
    > Miasta (jest to moje pierwsze mieszkanie) ?
    > Prosze o podanie nr ustaw, na ktore mozna sie powolac.

    Niestety nie jest taki wykup objety żadną ulgą, mieszkanie jest używane,
    chyba, że jest to zakup mieszkania nowowybudowanego i to tylko do końca 2001
    r.
    A.