  • 1. Data: 2002-06-20 14:40:23
    Temat: odpis umowy o prace?
    Od: "Centrum Sportów Extremalnych" <o...@d...pl>

    Witam :)
    Czy odpis umowy o prace to tosamo co kserokopia tejze umowy?
    Z gory dziekuje za odpowiedz,
    Roman

  • 2. Data: 2002-06-21 18:35:52
    Temat: Re: odpis umowy o prace?
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Centrum Sportów Extremalnych <o...@d...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:aespio$2a8$...@s...icm.edu.pl...
    > Witam :)
    > Czy odpis umowy o prace to tosamo co kserokopia tejze umowy?
    > Z gory dziekuje za odpowiedz,
    > Roman

    Za odpis przyjmuje się potwierdzoną kserokopię. Zależy do czego potrzebna.
    Czasem może być potwierdzona przez pracodawcę, czasem ktoś chce potwierdzić
    u notariusza. Ogólnie chodzi o zdanie "zgodne z oryginałem"

    pozdr
    WS

  • 3. Data: 2002-06-24 09:28:18
    Od: "CSE" <i...@s...pl>

    Serdeczne dzięki. Fajnie, że to funkcjonuje, czyli grupa:)

    ***
    Centrum Sportów Extremalnych SPORTZONE
    ul. B Chrobrego 42a, 50-255 Wroclaw
    tel. 71/793 70 79, fax. 71/793 70 78
    www.sportzone.pl www.diveteam.pl i...@s...pl

  • 4. Data: 2002-06-24 22:03:08
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Nie ma sprawy. Funkcjonuje nawet lepiej niż sobie można wyobrazić :))

    WS

    Użytkownik CSE <i...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:af6opu$1fn$...@s...icm.edu.pl...
    > Serdeczne dzięki. Fajnie, że to funkcjonuje, czyli grupa:)
    >
    > --
    ***