  • 1. Data: 2002-04-29 11:43:33
    Temat: odsetki - jak liczyc?
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl>

    witam,

    zlozylem pit-37, dostalem zwrot nadplaty na konto. po kilku dniach okazalo sie ze
    zakwestionowali mi jeden z rachunkow, zlozylem wiec korekte. teraz musze zwrocic
    czesc wyplaconej kwoty + odsetki. jak je policzyc? od daty wplyniecia do mnie na
    konto do daty wyslania przelewem na ich konto? i jaki %?

    wojtek

  • 2. Data: 2002-04-29 22:00:17
    Temat: Re: odsetki - jak liczyc?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Apr 2002, Wojciech Jakobczyk wrote:
    [...]
    >+ i jaki %?

    http://www.infor.pl/
    w lewej kolumnie, dość nisko - "KALKULATORY" i wylosować ;)
    ten "od odsetek". OD kiedy liczyć - wolę nie skłamać, może
    ktoś napisze :)

    Pozdrowienia, Gotfryd