  • 1. Data: 2006-04-06 08:47:16
    Temat: odsetki od kredytu mieszkaniowego-kiedy?
    Od: "SuperAndzia" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy mógłby mi ktoś poiwiedzieć , czy odsetki od kredytu wziętego w grudniu
    2004 roku, musze rozliczyc juz w tym roku, czy mogę poczekac i zrobic to za
    rok (odliczyc wtedy za 2004, 2005 i 2006). Chodzi o to ze nasze dochody w
    tym roku nie byly takie duze, a i zakupow na wykonczenie mieszkania bylo
    sporo, wiec zastanawiam sie czy z odsetkami jest tak samo jak z ulga
    remontowa, ze odlicza sie ile mozna , a reszta przechodzi na następny rok?
    Czy się moze mylę?

    Ania