  • 1. Data: 2006-04-28 18:41:06
    Temat: odszkodowanie od firmy ochroniarskiej
    Od: " krzysztofpz" <p...@g...pl>

    Witam!

    Sprawa wyglada w skrócie tak:
    - z nagrobka zostały skradzione plyty granitowe
    - cmentarz na którym jest nagrobek jest chroniony przez profesjonalną firmę
    ochroniarską.
    - od kierownictwa cmentarza dowiedzialem sie ze z ochroniarzami podpisana jest
    umowa, wg której muszą oni placic odszkodowanie
    - sprawa została zgłoszona na policję (jest dokumentacja)
    - zrobiliśmy dokumentację fotograficzną
    - firma ochroniarska otrzymała od nas 2 pisma z prosba o zwrot kasy za nowe
    plyty (wg rachunku), ale bez skutku
    czy mam szanse wygrac taka sprawe w sadzie?
    jak mam to załatwić?

    Dziekuje za każdą odpowiedź

  • 2. Data: 2006-04-28 18:47:12
    Temat: Re: odszkodowanie od firmy ochroniarskiej
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    krzysztofpz zapodał(a):

    > Witam!
    > Sprawa wyglada w skrócie tak:
    > - z nagrobka zostały skradzione plyty granitowe

    Firma pogrzebowa płaci podatki?

    > - cmentarz na którym jest nagrobek jest chroniony przez profesjonalną
    > firmę ochroniarską.

    Ochrona rozliczyła się z fiskusem?

> [...]
    > nowe plyty (wg rachunku), ale bez skutku
    > czy mam szanse wygrac taka sprawe w sadzie?

    Płacisz podatki na sądownictwo?

    > jak mam to załatwić?

    zapytać na grupie z *prawo* w nazwie?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2006-04-28 18:48:36
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    krzysztofpz zapodał(a):

> [...]

    > nowe plyty (wg rachunku), ale bez skutku
    > czy mam szanse wygrac taka sprawe w sadzie?

    zapytać na grupie np. *pl.soc.prawo*?

  • 4. Data: 2006-04-29 05:57:48
    Od: " krzysztofpz" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał(a):

    > Firma pogrzebowa płaci podatki?
    > Ochrona rozliczyła się z fiskusem?
    > Płacisz podatki na sądownictwo?
    > zapytać na grupie np. *pl.soc.prawo*?

    wybacz, jesli to pytanie cie uraziło...
    przeniosłem pyytanie zgodnie z sugestią

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 5. Data: 2006-04-29 08:46:26
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 28 kwi o godzinie 20:48, na pl.soc.prawo.podatki, DooMiniK
    napisał(a):

    > Firma pogrzebowa płaci podatki?

    Ciebie to dziwi?

    > Ochrona rozliczyła się z fiskusem?

    A ci Ciebie to obchodzi?

    > Płacisz podatki na sądownictwo?

    A Ty nie?
    Może i nie - jeżeli zarabiasz poniżej kwoty wolnej :/

    > zapytać na grupie np. *pl.soc.prawo*?

    I potrzebne było całe twoje sarkastyczne odpisywanie?
    Nie można było od razu rzeczowo napisać: NTG ?

    MSPANC

    --
    Herbi
    29-04-2006 10:46:04

  • 6. Data: 2006-05-04 21:04:02
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Herbi zapodał(a):

    > Dnia 28 kwi o godzinie 20:48, na pl.soc.prawo.podatki, DooMiniK
    [...]
    > Nie można było od razu rzeczowo napisać: NTG ?

    Nie - to nic nie daje; sarkastyczna upierdliwość jest
    najczęściej zapamiętana.