  • 1. Data: 2003-05-20 20:47:52
    Temat: okulary w koszty DG
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Prowadzę jednoosobową DG. Praca typowo przy komputerze i dużo jeżdzenia.
    okulista zaleca mi zmianę okularów na jakieś specjalne szkła do samochodu i
    komp.
    Czy takie okulary, oprawki i rach od okulisty mogę dać w koszty DG?
    w zasadzie gdyby nie rodzaj pracy to inne okulary nie były by mi potrzebne.
    Jedne mam ;-)

    Czytałem w archiwum, ale jedyny wątek jaki znalazłem utknął w martwym puncie

    Pozdrawiam
    PawełJ

  • 2. Data: 2003-05-23 06:53:07
    Temat: Re: okulary w koszty DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 May 2003, pawel J wrote:

> [...]
    >+ i komp.
    >+ Czy takie okulary, oprawki i rach od okulisty mogę dać w koszty DG?

    Nikt się nie kwapi...
    Obawiam się że tylko pracownikowi można takie coś zafundować :(

    >+ w zasadzie gdyby nie rodzaj pracy to inne okulary nie były by mi potrzebne.
    >+ Jedne mam ;-)

    To prawda :)
    Ale jakby prowadził DG ktoś zdrowy to by okularów wcale nie
    potrzebował :] Znaczy - jest to twój wydatek zdrowotny.

    >+ Czytałem w archiwum, ale jedyny wątek jaki znalazłem utknął w martwym puncie

    Widzę że ten też utyka ;) to próbuję pobudzić !

    >+ Pozdrawiam

    wzajemnie, Gotfryd
    (z okularami, ale nie w KUP)

  • 3. Data: 2003-05-23 08:06:16
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > To prawda :)
    > Ale jakby prowadził DG ktoś zdrowy to by okularów wcale nie
    > potrzebował :] Znaczy - jest to twój wydatek zdrowotny.

    no ale te oczka mogly sie mu popsuc w trakcie prowadzenia dzialalnosci i to
    z tego powodu musi je kupic:-)
    i co wtedy?:-)

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 4. Data: 2003-05-23 08:28:22
    Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam>

    In article <bakkl5$jog$1@druid.ceti.pl>, a...@e...pl_# says...

    > no ale te oczka mogly sie mu popsuc w trakcie prowadzenia dzialalnosci i to
    > z tego powodu musi je kupic:-)
    > i co wtedy?:-)

    Nadal jest to swiadczenie zdrowotne. Przepisy BHP, z ktorych wynikaja
    uprawnienia do refundacji kosztow np. okularow dotycza pracownikow i do
    to tego o ile pamietam tylko etatowych. Jesli zatrudniasz kogos na um.
    zlec. to nie moze on korzystac z takich swiadczen.

    K.

  • 5. Data: 2003-05-25 21:00:58
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > PawełJ
    > Zwroc sie pisemnie z tym pytaniem do US Punkt widzenia w naszym kraju zalezy
    od punktu siedzenia (czytaj zalezy od danego US) Moim zdaniem jest to koszt up

  • 6. Data: 2003-05-25 23:28:54
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > to tego o ile pamietam tylko etatowych. Jesli zatrudniasz kogos na um.
    > zlec. to nie moze on korzystac z takich swiadczen.

    mi sie komputer psuje, a tu mój wątek coś drgnął....
    pytałem panią w US i twierdzi, że nie mogę dać okularów w koszty.
    Ale troche to dla mnie dziwne.
    niech jej będzie.
    W każdym razie dzięki za opinie... choć bardzo nieliczne :)
    pozdrawiam
    PawełJ