  • 1. Data: 2006-01-04 13:45:21
    Temat: pierwsza DG
    Od: "KisieL" <k...@i...pl>

    mam pytanie . Z tego co sie orientowalem jako osoba, ktora
    otwiera 1 raz dzialalnosc gospodarcza place ok 200 zeta do ZUS przez 2 lata
    widzialem tez ze to dotyczy osob ktore nie prowadzily dzialalnosci przez 5
    lat oraz ze byly bezrobotne, czy w takim razie musze byc zarejestrowany
    w urzedzie pracy (potwierdzic dokumentem) czy tez nie ma takiego obowiazku.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-04 13:54:55
    Temat: Re: pierwsza DG
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    KisieL wrote:

> [...]
    > dzialalnosci przez 5 lat oraz ze byly bezrobotne, czy w takim razie
    > musze byc zarejestrowany w urzedzie pracy (potwierdzic dokumentem) czy

    W ustawie nie ma warunku bycia bezrobotnym. Jest tylko warunek
    nieświadczenia usług na rzecz byłego pracodawcy.

  • 3. Data: 2006-01-04 14:15:24
    Od: "ati" <g...@o...pl>

    Dokladnie i z tym sie zgadzam,nie ma nic o bezrobociu.Druga rzecz to nie ze
    sie placi 200zl bo 160zl to samo zdrowotne i jeszcze ok 250zl spoleczne
    .Razem ok 400zl

    Ati

  • 4. Data: 2006-01-04 14:18:01
    Od: "KisieL" <k...@i...pl>

    Użytkownik "ati" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dokladnie i z tym sie zgadzam,nie ma nic o bezrobociu.Druga rzecz to nie
    > ze sie placi 200zl bo 160zl to samo zdrowotne i jeszcze ok 250zl spoleczne

    Spoleczne ? hmm nie wiedzialem ze cos takiego jest :/

  • 5. Data: 2006-01-04 14:26:11
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <g...@o...pl> napisal(a):
    > Dokladnie i z tym sie zgadzam,nie ma nic o bezrobociu.Druga rzecz to nie ze
    > sie placi 200zl bo 160zl to samo zdrowotne i jeszcze ok 250zl spoleczne
    > .Razem ok 400zl

    Bzdura, po cholerę mącisz ludziom w głowach. Wejdź na stronę ZUSu i zobacz ile się
    płaci.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 6. Data: 2006-01-04 17:05:39
    Od: "ati" <g...@o...pl>

    ooops faktycznie troche pomieszalem ogolem 254zl

    Ubezpieczenia spoleczne to emerytalne,rentowe wypadkowe i chorobowe

    Ati