  • 1. Data: 2005-02-28 11:11:06
    Temat: pit 11
    Od: "Daro" <m...@g...pl>

    witam!

    czy moglby mi ktos cos podpowiedziec odnosie pit 11

    uzywam programu fakt 95 do obslugi w sumie nie musialbym niby nic wiedziec na temat
    wystawiania pit 11 ale cos mi sie nie zgadza, z moich wyliczen w excel mam
    rozbieznosci i dlatego chcialbym to skorygowac

    podam dane najwazniejsze

    kwota podstawowa 900zl podstaw wym. do zdrowo 731, 61,
    skladka zdrowotnego 60,36 a mozliwa do odliczenia to 56,7

    i tak caly rok, bez dodatkowych dochodow ni kosztow, koszty podstawowe bez wiekszenia
    czyli 102,25

    oplacany fundysz pracy i FGSP

    czy ktos mogby sie pokusic i pomoc

    a pieniazki wyplacane na koniec miesiaca, grudzien 2003 stawki takie same

    zaliczna na podatek oplacalem w wysokosci 19,2 a powinieniem 18,6

    Pomozcie to wyliczyc lub podac zasade, bo albo ja cos zle rozumiem albo ten program
    jest niespecjalny kilka wad zauwazylem :(( a chce miec to wykonane dobrze, zrobilem
    to juz w czwartek ale cos mnie meczylo i tak walczylem :(

    z gory bardzo bardzo dziekuje, za pomoc

  • 2. Data: 2005-02-28 11:51:50
    Temat: Re: pit 11
    Od: "Daro" <m...@g...pl>