  • 1. Data: 2002-04-24 19:20:55
    Temat: pit 36 i zdrowotne
    Od: "Justyna" <p...@k...net.pl>

    Witam grupe.
    Mam male pytanko. Wychodzi na to, ze wspolnie z mezem nie zaplacimy podatku
    za zeszly rok. Mam watpliwosci co do poz.187 w PIT36. Zaplacilam wiecej
    zdrowotnego niz wolno mi wpisac w tej poz. Czy w zwiazku z tym mam wpisac
    mniej - tyle ile jest w poz. 186, czy wpisac tyle ile faktycznie zaplacilam?

    Justyna

  • 2. Data: 2002-04-24 20:44:39
    Temat: Re: pit 36 i zdrowotne
    Od: Marcin <f...@f...com.pl>

    tyle ile jest w poz. 186. mia?em ten sam prblem i tak mi powiedzieli w US

  • 3. Data: 2002-04-24 21:13:27
    Od: "Justyna" <p...@k...net.pl>

    > tyle ile jest w poz. 186. mia?em ten sam prblem i tak mi powiedzieli w US

    Dziekuje, tak tez myslalam.

    Justyna