  • 1. Data: 2003-06-11 16:37:08
    Temat: pit-4 a zdorowtne
    Od: "ArS" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Wlasnie zerkam na liste plac i pit4 tez wygrzebalem ostatni i co sie
    okazuje; przez cztery miesiace (ostatnia za kwiecien) odliczano w firmie 8%
    zdrowotnego do zaliczki na pdof zamiast 7,75. No i co robic, polecacie
    korekte za 4 miesiace (w gruncie rzeczy to na kazdy miesiac trzeba by bylo
    doplacic z tytulu pit4 srednio 10-15 zl) i doplacic roznice (no i chyba
    odsetki) czy moze jakos to da sie "wybilansowac" na pit11 za caly rok ?
    zdrowia zycze
    arek

  • 2. Data: 2003-06-11 21:03:25
    Temat: Re: pit-4 a zdorowtne
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "ArS" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > doplacic z tytulu pit4 srednio 10-15 zl) i doplacic roznice (no i chyba
    > odsetki) czy moze jakos to da sie "wybilansowac" na pit11 za caly rok ?
    Czyli na liście potrącenia były ok a tylko w pit-4 wpisane nie prawidłowo i
    żle wpłaty ( nie zrozmumiałam dokładnie ) jesli tak jak pisze to obawiam się
    że trzeba robić korekty .
    Pozdrwiam Wiola