  • 21. Data: 2006-12-04 14:08:16
    Temat: Re: placic podatek czy nie placic
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    news:Pine.WNT.4.64.0612041036020.3132@athlon64...
    > Widzę wyraźnie słowo "delegacja" - nic nie widzę o wynagrodzeniu.
    > Przyznam że na księgologii klubów znam się jak na PK w ogóle,
    > czyli jak już pisałem - jak kot na kwaśmym mleku ;)
    > Ale... ale żeby delegacje były PRZYCHODEM?

    Jaka delegacja.
    Zobacz kto niby tą delegację wystawia i kto za nią płaci.
    Czyli jak ja przyjadę do ciebie i na papierku wypiszę sobie delegację (jako
    sędzia, osoba fizyczna zakładając, że bez DG), a ty mi dasz za to gotówkę do
    ręki i zatrzymasz sobie papierek to nie jest to wg. ciebie przychód?
    Czyżbyś został drugim Kołodką?

  • 22. Data: 2006-12-04 17:27:35
    Od: 5groszy <k...@b...pl>

    t napisał(a):

    > Zważywszy na ile osób to się rozkłada i przez ile lat góra nie wieszczę
    > tutaj
    > klęski.

    W tym roku byly 3 mecze. Na kazdym byli inni sedziowie, dwoch bylo 2
    razy. Wiec w sumie z 13sedziow okolo 6 znam i sami mi powiedzieli ze
    moge im nie wysylac, bo im to wisi.

    pzdr

  • 23. Data: 2006-12-04 17:35:57
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 04-12-2006 o 18:27:35 5groszy <k...@b...pl> napisał(a):

    > W tym roku byly 3 mecze. Na kazdym byli inni sedziowie, dwoch bylo 2
    > razy. Wiec w sumie z 13sedziow okolo 6 znam i sami mi powiedzieli ze
    > moge im nie wysylac, bo im to wisi.

    Decyzja należy do Ciebie - bo każdy odpowiada za siebie :)

  • 24. Data: 2006-12-05 09:04:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Dec 2006, witek wrote:

    > Jaka delegacja.
    > Zobacz kto niby tą delegację wystawia i kto za nią płaci.

    O ile dobrze doczytałem: klub sportowy, w ramach realizacji celów
    statutowych, które to cele ów sędzia w ramach przyjazdu wypełnia.

> [...]
    > sędzia, osoba fizyczna zakładając, że bez DG), a ty mi dasz za to gotówkę do
    > ręki i zatrzymasz sobie papierek to nie jest to wg. ciebie przychód?

    Jeśli przyjedziesz jako do:
    - przedsiębiorcy, w roli mojego zleceniobiorcy (nie pamiętam czy była
    interpretacja MF czy wyrok NSA ale któreś było :))
    - osoby prawnej lub "innej instytucji" wykonując cele statutowe tejże
    osoby albo instytucji

    ...to oczywiście (nie jest przychodem).
    Patrzę na to tak: to *KLUB* kupuję sędziemu bilety, żeby on mógł
    przyjechać na mecz. A że zleca owemóż sędziemu żeby poszedł do kasy
    i sam je zabrał bo tak prościej... :)
    Dodatkowo sądzę że "dieta" w rozumieniu takim jak "dieta" przy
    delegacji pracowniczej precyzyjnie wypełnia warunek "podróży osoby
    nie będącej pracownikiem" z art.21.1.16.b, jeśli mam rozumieć
    że o to Ci chodziło (ale mi raczej idzie o delegację w rozumieniu
    "rozliczenie kosztów podróży")
    Przypomnę że nie chcesz przyjechać do mnie jako OF w roli
    osobistego gościa, lecz do stowarzyszenia czy czym tam taki
    klub jest.

    Niby co, wzywa Cię Wysoki Sąd w roli świadka na drugi koniec kraju,
    występujesz o zwrot kosztów (a WS przyznaje) - i mówisz że ów zwrot
    będziesz musiał doliczyć do dochodów?
    Coś mi nie pasuje ;)

    > Czyżbyś został drugim Kołodką?

    Hm... jesteś pewien że ja??? :)
    BTW: tak, zakładałem że idzie o zwrot kosztów a nie wynagrodzenie
    które ktoś nazwie sobie "dieta" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2006-12-05 15:20:09
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > BTW: tak, zakładałem że idzie o zwrot kosztów a nie wynagrodzenie
    > które ktoś nazwie sobie "dieta" :)

    A ja właśnie zrozumiałem odwrotnie.
    To nie jest zwrot kosztów, tylko po prostu zapłata za sędziowanie.