  • 1. Data: 2004-06-15 20:03:16
    Temat: płatnik i automatyczne odbieranie potwierdzeń
    Od: "Grzegorz Czapla" <c...@p...onet.pl>

    Zapętliło mnie dziś i nie jestem w stanie logicznie zabrać sie za Płatnika

    Czy po upgradzie do 6.02 coś zmieniło się z automatycznym odbieraniem
    potwierdzeń? Coś trzeba poprawić, ustawić?
    Wyskakuje "brak adresu strony www oraz brak adresu docelowego'' ?!
    Tak z głupoty otworzyłem stronę
    http://www.dokumenty.wroclaw.zus.pl/ackdownload.htm był tam jakiś
    identyfikator kliknąłem pobierz - pobrał i po zarejestrowaniu okazało się to
    brakujące potwierdzenie.
    Ku mojemu zdziwieniu - wysyłałem automatycznie z programu. Tak to się teraz
    robi :-(

    Grzesiek

  • 2. Data: 2004-06-16 06:26:34
    Od: Dariusz Domagała <biuro(no_spam)@intersoft.net.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Czapla" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > brakujące potwierdzenie.
    > Ku mojemu zdziwieniu - wysyłałem automatycznie z programu. Tak to się

    Jest na to poprawka (w wersji 6.02.001 odbior jest spaprany).
    Pobierz sobie ja np. z http://www.intersoft.net.pl/klient_/oop.txt
    i wgraj do katalogu gdzie jest zainstalowany PP.
    Tam taki plik jest wiec go naloz.

    Darek

  • 3. Data: 2004-06-17 14:47:27
    Temat: Re: płatnik i automatyczne odbieranie potwierdzeń - dzieki za info!