  • 1. Data: 2008-03-07 15:44:56
    Temat: platnik-podpis kwalifikowany
    Od: "pla cznik" <a...@a...xl>

    dysponuję podpisem kwalifikowanym. zarejestrowałem certyfikat zgodnie z
    instrukcją w płatniku. widzę ten certyfikat w programie. ustawienia przekazu
    elektronicznego są w porządku. problem jest w tym, że jak próbuję wysłać coś
    do zusu to pokazuje mi błąd polegający na braku certyfikatu użytkownika w
    bazie.
    co zrobiłem źle ? czy ktoś miał podobny problem ?

  • 2. Data: 2008-03-07 19:46:01
    Temat: Re: platnik-podpis kwalifikowany
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > elektronicznego s? w porz?dku. problem jest w tym, że jak próbuję wysłać co?
    > do zusu to pokazuje mi bł?d polegaj?cy na braku certyfikatu użytkownika w
    > bazie.

    No tak ... przeciez istotą większosci szyfrowan od początków PGP jest
    istnienie klucza prywatnego i publicznego.

    ZUS musi mieć twój klucz do odszyfrowania tej transmisji.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-03-07 19:52:03
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 07 marzec 2008 20:46
    (autor KsZZysiek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <M...@n...task.gda.pl>):

    > ZUS musi mieć twój klucz do odszyfrowania tej transmisji.

    Nieprawda. Do odszyfrowania to musi mieć swój.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 4. Data: 2008-03-07 20:04:32
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Nieprawda. Do odszyfrowania to musi mieć swój.

    No to moze sie rozpędziłem. Ale i tak musi mieć drugi do pary :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 5. Data: 2008-03-17 20:14:44
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    A zaznaczyles w Przekaz->Usatwienia przekazu elektronicznego->Certyfikaty:

    'certyfikat osobisty uzytkownika' i ptaszek przy 'Do elektronicznej.....' i
    w okienku ponizej
    widzisz swoj certyfikat?

    Platnik niestety i tak bedzie krzyczal ze nie ma zarejestrowanego
    certyfikatu ale
    bedzie mozna wyslac.

    Darek