  • 1. Data: 2005-12-06 15:28:46
    Temat: podatek liniowy
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Bardzo proszę o podpowiedż, czy jeśli działalność została zarejestrowana od
    02-11-2005 to może być podatek liniowy. Koleżanka zarejestrowała działalność
    i w zgłoszeniu ma podane podatek liniowy, ale mówi, że powiedzieli jej, że
    ponieważ nie jest to cały kwartał, więc nie może płacić kwartalnie i nie
    jest to podatek liniowy.
    Wydaje mi się, że myli pojęcia kwartalne rozliczenie i podatek liniowy.
    Nie miałam nigdy do czynienia z podatkiem liniowym, więc nie wiem jak
    wygląda rozliczenie. Dziwi mnie tylko, że w zgłoszeniu nie jest skreślony
    podatek liniowy i wstawione w to miejsce rozliczenie na zasadach ogólnych.

  • 2. Data: 2005-12-07 09:27:40
    Temat: Re: podatek liniowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Dec 2005, Maria wrote:

    > Wydaje mi się, że myli pojęcia kwartalne rozliczenie i podatek liniowy.

    Zdecydowanie tak wygląda.
    Albo z jakąś inną metodą rozliczania podatku - np. ryczałtową
    płatność (nie mylić z podatkiem ryczałtowym :)).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)