  • 1. Data: 2007-12-17 09:30:37
    Temat: podatek liniowy kiedy mogę?
    Od: Grys <g...@g...com>

    Witam,

    W październiku 2006 r rozpocząłem działalność gospodarczą. Ponieważ
    między innymi świadczę usługi na rzecz byłego pracodawcy nie mogłem od
    początku skorzystać z podatku liniowego. Minął rok 2006 (do końca)
    mija 2007 i teraz rodzi się pytanie czy w 2008 mogę już przejść na
    podatek liniowy czy muszę z tym poczekać do roku 2009. Z tego co
    pamiętam nie można przejść na podatek liniowy jeżeli świadczy się
    usługi na rzecz byłego pracodawcy w roku ubiegłym (2007) i poprzednim
    (2006). Czy jednak musi minąć pełen rok (2006) czy może to być tylko
    część tego (2006) roku?
    Pozdrowienia,
    Grys